Geraadpleegde literatuur 

Nummer 2018 11&12
Annemieke Konijnendijk | Van papier naar praktijk? 
Hilde Tempel & Charlotte Vissenberg | Een gat tussen wetenschap en praktijk.
José Wichers–Bots & Trees Das | Meer dan registreren!
Leonieke Boendermaker & Marinus Spreen | Videofeedback om de kwaliteit van interventies te verhogen. 
Christa Nieuwboer & Petra Veninga | De kwaliteit van online opvoedinformatie en de rol van de praktijkprofessional. 
Esther Kooymans, Anna Dekker & Peer van der Helm | Hoop een huis geven. 
Josien de Bie | Column: Oh boy...


 

Nummer 2018 9&10 
Hendrien Kaal | Omgaan met dilemma's.
Edith Geurts & Tim Mulder | Sociale steun na huiselijk geweld.
Marije van der Hulst, Rianne Kok, Hanneke de Graaf & Peter Prinze | Zorg voor kwetsbare zwangere vrouwen en hun kinderen. | Aanvullend materiaal over de deelnemende organisaties.
Jantien Gerdes & Erica de Bruïne | Naar de andere oever.
Kristin Janssen & Wendela Wentzel | Preventie en aanpak van seksueel grensoverschrijdend gedrag onder kinderen en jongeren.


 

Nummer 2018 5
Hieronder kunt u de extra tabellen in PDF vinden van nummer 5:

Margriet Heim e.a. | Tabel 3 en 4
Maartje van der Zandt e.a. | Tabel 3, 4, 6 en 8


 

Nummer 2018 3&4
Hieronder kunt u de literatuurlijsten vinden van nummer 3/4 over met als thema 'Verbinding, betrokkenheid en verantwoordelijkheid binnen de (ecologische) pedagogiek' onder redactie van dhr. Prof. Dr. Hans Jansen.

Hans Jansen | Waar doen we het voor? Ecologische bespiegelingen.
Karel J. Mulderij | Geesteswetenschappelijke pedagogiek en het ecologisch perspectief. Een overzicht.
Jan de Bekker en Cees Grol | In gesprek met en over het werk van Gadamer: Een zoektocht naar het nemen van pedagogische verantwoordelijkheid vanuit ecologisch perspectief.
Hans Jansen | Ecologische pedagogiek vanuit een paradigma III-perspectief.
Maarten G. Spaander | Brief aan mijn kleinkind.
Els Bos-de Groot en Tanja van der Vinne | Verbinding onderwijs en jeugdhulp. Een pleidooi voor een systemischcontextuele metavisie.